понеделник, 27 септември 2010 г.

Петък вечер

I don't drink coffee I take tea my dear...

6 коментара:

  1. Ммм, любима песен! ;-)
    Надушвам поздрав(и) от/за Лени! ^^ :-Ррр

    ОтговорИзтриване
  2. Никога не се съмнявай в мен! Хаха... освен това аз и Лени сме 2/3 от "Светата Троица"! ;-)

    ОтговорИзтриване
  3. Този път бях далеч от съмнението.. принципно съм голям скептик! Факт е, че тази песен е свързана пряко с Елена.. всъщност тя и даде смисъл (за мен).
    А за "Светата Троица" не съм чувал за сега :))

    Поздрави

    ОтговорИзтриване
  4. Който не е чувал за "Светата Троица" нищо не знае! :-D ... Ели дава смисъл на много неща... особено за мен! ^^
    Иначе сега "Светата Троица" е на 3 - в 3 различни части на Европа! :-/ Покриваме по-голяма "застроена" и "нeзaстроена" площ така! (rofl) ... Разделихме се само за да могат повече архитекти (и бъдещи) да имат възможност да са в нашата компания! (wasntme) Не трябва да сме егоисти! (smirk) 8-) ... Хаха, поздрави обратно! :-D

    ОтговорИзтриване
  5. Звучи идеалистично! Радва ме, че има идеалисти в България и още повече, че имам честта да обменя ,някой друг байт информация с тях!

    Поздрави,
    Валентин

    ОтговорИзтриване