събота, 1 януари 2011 г.

01-01-11



Понякога в дни като тези поглеждам назад и сърцето ми лудо затуптява. Гледам, взирам се, оглеждам, отново гледам, взирам се, оглеждам и всеки път си давам сметка, че не бих променил нищо. Изпълваш всичко около мен по толкоз необичаен начин, че на където и да погледна, каквото и да почуствам, на където и да отида.. винаги виждам, чувствам и идвам при теб. Любовта ти е светлината, която винаги ме събужда, тази светлина, която ме гали всяка сутрин. А твоите целувки, ах твойте целувки.. колко нежно ме омагьосват. А какво да кажа за топлите ти прегръдки, каквото и да кажа няма да бъде това, което ме карат да чуствам..........

Миличка.. просто много те обичам!

Много..

Snow Patrol - Chasing Cars

3 коментара:

  1. If I lay here, if I just lay here... would you lie with me and just forget the world?

    И аз много те обичам, мое щастие!

    Честита нова година :)

    ОтговорИзтриване
  2. Бинка Добрева - Мои момчета
    1
    Аз си имам две момчета
    богатството ми на света
    вярвайте ми ако щете
    това бе моята мечта
    припев
    Момчета мои,мои момчета
    безгрижни палави добри
    обичайте се като братлета
    на мама и татко дясната ръка
    2
    Сега сте малки и растете
    под майчина и бащина закрила
    някои ден ще порастете
    тогава вие се сплотете
    3
    Майка ви ще губи сила
    баща ви ще е вече стар
    за едното не се сьрдете
    защото сте еднаква крьв








    Децата получават онова,което са изпитали!
    Ако децата получават несправедливи упреци, те се научават да презират.
    Ако децата са заобиколени от враждебност, те се научават да се бият.
    Ако децата растат в страх, те се научават да се тревожат.
    Ако децата живеят с чувство за срам, те се научават да се чувстват виновни.
    Ако проявавате към децата толерантност, те се научават да бъдат търпеливи.
    Ако вдъхвате на децата кураж, те се научават да бъдат уверени.
    Ако децата получават похвала, те научават какво е благодарност.
    Ако децата срещат одобрение, те се научават да харесват себе си.
    Ако се отнасяте към децата си с благосклонност, те се научават да търсят любовта в света.
    Ако децата получават признание, те се научават да следват целта си.
    Ако децата живеят сред честност и почтеност, те научават какво е истина и справедливост.
    Ако децата живеят в сигурност, те се научават да вярват в себе си и в хората.
    Как живеят вашите деца? Д. Л. Нолт
    Мили деца , всичко което тук е казано е самата истина, и то голяма истина.Обаче какво става,ние родителите забързани в ежедневието и особено сега с тия смутове, забравяме за вас ,нашите деца, забравяме какво, какво наследявате от нас, забравяме какви примери ви даваме и т.н.Ние,а мисля и всички останали родители ,сме се стремили винаги да ви показваме най добрия пример, да ви възпитаме в най добрите добродетели и дано сме го постигнали..
    Честит празник мили деца ,ОБИЧАМЕ ВИ МНОГО ,обичайте се и вие !
    Мама и тати

    ОтговорИзтриване